Eksotisk fotoshoot, en liten drøm gikk i oppfyllelse!

 I går hadde Nina Taasen og jeg en fantastisk dag sammen med den dyktige fotografen Santina Crolla.http://p.santinacrolla.no/
Vi fotograferte putene og sjalene som LadyBurk og jeg har samarbeidet om, disse vil bli i salg fra 1. November!
Siden jeg flyttet til Oslo på nittitallet har Botanisk hage vært et av mine favorittsteder. Her jobbet jeg med Masteroppgaven min da jeg studerte og her har jeg fotografert og blitt inspirert av alle de utrolige vekstene i alle år. Jeg har alltid drømt om å fotografere i Victoria huset og går gikk drømmen i oppfyllelse! Huset ble spesialkonstruert for å huse Victoria-vannliljen fra Amazonas, og den dag i dag er Victoria-vannliljen bygningens hovedattraksjon. Om noen uker vil jeg legge ut flere av bildene fra fotoshooten, dette er bare en liten rapport "behind the scenes" Vi gleder oss til 14. November!! Da skal vi ha lanseringsfest i Studio Dreyer Hensley i Oslo, følg med...
Santina og Nina
 Magi i parken! Nina Taasen i LadyBurk og meg. Madhatter inviterte på søndagste etter seansen.
Vi fikk uerstattelig hjelp av vår gode venn Emil! http://www.blooming.no/blogg/


Blogglisten