Boken vår "Hyllest til MOR" kom fra trykkeriet i dag! Rørt, stolt og veldig glad!

-->
Dette er direkte sitert fra forleggeren vår på facebook i dag:

Noen ganger får man som forlagsredaktør være med på bokreiser som ligner mer på eventyr. Dette er en slik, og selv om jeg alltid har prøvd ikke å la enkelte bøker bety mer enn andre, vil nok dette stå igjen som kanskje den fineste boka jeg fikk være med på reisa til. Mia Gjerdrum Helgesen og Gro Mukta Holter kom til forlaget med en idé som var finere enn høsten selv; nemlig å lage en 'Hyllest til Mor'-bok, hvor kjente mennesker med sterke mors-historier skulle få fortelle om kjærlighet og sterke bånd, om løsrivelse og savn, om å vokse opp med mor og om veien videre - med eller uten henne. Sammen på laget ble journalist Kjersti Salvesen, som klarte å finne den fine balansen i intervjuene og tekstene, og fotograf Ragnar Hartvig som fanget gripende øyeblikk og stemninger og dermed løftet fortellingene enda mer. Resultatet ligger snart i alle bokbutikker rundt omkring i Norge. Som regel blir jeg veldig glad når ferske bøker kommer rett fra trykkeriet. Denne fikk jeg en klump i halsen og ble helt varmrørt av. Kanskje var det de sterke historiene som gjorde det. Eller tanken på å få gi en til min egen mamma.. Takk til MOR-gjengen!

Fantastisk hyggelig! Takk til Tiger for at han trodde på oss,nå er det ikke lenge før vi sitter med boken vår i fanget! HURRA! 

http://juritzen.no/boker/kjaere-mor

 Blogglisten