"Come Fly With Me" Separatutstilling Galleri Fineart 2013


For et år siden ble jeg invitert til å stille ut separat på Galleri Fineart på Tjuvholmen i Oslo!
Siden da har jeg jobbet enormt mye med utstillingen, "Come Fly With Me" som vil bli den største jeg har hatt noen gang. Jeg har malt store formater, laget syv nye litografier og skal også vise tegninger og en installasjon.



Galleri Fineart består av en gjeng med dyktige folk, her ligger ingen på latsiden! Alle som jobber der er målrettet og de utfører alle ledd i galleridriften med perfeksjon, de gir også ut magasinet KUNST. Jeg er takknemlig for å få stille ut der og for å få ha dem som min agent!

 23. mai braker det løs med stor åpning og du er selvfølgelig hjertlig velkommen! Det vil bli vårlig stemning, overraskelser og mye gøy nede på bryggekanten. Ta med deg venner, mor, far, barn, unge og gamle! Alle er velkommen inn i min Muktamagic-verden!

Nye arbeider til utstillingen blir lagt ut fortløpende på min hjemmeside:http://www.mrsite.co.uk/usersitesv21/galleri-groholter.com/wwwroot/page3.htm

Her ligger utdrag fra siste nummer av KUNST der jeg ble intervjuet av sjefsredaktør Mette Dybwad Torstensen:

http://www.fineart.no/doc/gro_mukta_holter_2013

Blogglisten