Høst


 lek med en gammel antikk brudekjole








Noen minner fra tre år tilbake tatt i Botanisk Hage i oktober og noen av favoritttrærne mine langs Akerselven. Trær- finnes det noe vakrere? Ja, så klart det er mye annet vakkert, men det er noe magisk med trær synes jeg! Helt siden jeg var stor nok til å gå og klatre har jeg funnet veien til topps i mange fine , store.. Jeg har et hemmelig favoritttre som henger ut i en foss! Der kan man sitte helt i skjul fra omverdenen og det føles som om tiden stopper litt i kontakt med gamle store trær. Jeg snappet opp i et vitenskapsprogram at det tok jordkloden over fire millioner år å utvikle de første trærne! Det var vel brukt tid kan man jo si:)

Jeg kommer ikke til å rekke noe innlegg her fremover på en stund- jobber i sluttfasen med ny utstilling som åpner Lør 16. oktober i Porsgrunn Kunstforening og så jobber jeg med et større utsmykkingsoppdrag. Så jeg "bor" på jobben nå og har vel egentlig holdt på sånn i ukeshvis- det er en lang prosess det jeg jobber med! -Men plutselig er jeg tilbake..legger ut mer info om utstillingen
Behind Closed Eyes etterhvert. Ha en fin høst så lenge!