Magnoliagren


I dag ble jeg lykkelig eier av en Magnoliagren! (Ja, den er ekte..) Vi hadde en runde i vårsola og jeg skulle bare ha tulipaner. Men ute på fortauet i Vogts gate rettere bestemt utenfor den morsomme lille butikken Mustang Sally (som selger klær og blomster..) stod noen store avkappede grener og bare ventet på meg :) Grenen jeg kjøpte er sikker 150 cm!
Damen i butikken lovet å kontakte meg for å informere meg om hvor jeg kan kjøpe et helt tre.. De har ikke det på vanlige plantebutikker. Hvis noen vet om et sted det selges så ta gjerne kontakt! Dette er mitt lille hageprosjekt og jeg håper å komme i mål før neste vinter..

Nå blir det spennende å se hvor lenge grenen vil leve her hos oss.. Uansett er det fint å ha friske blomster på stamme og samtidig støtte nærmiljøet på Torshov
http://www.unikoslo.no/index.php?option=com_unikbusiness&view=business&cid=120
Blogglisten