JULEGAVETIPS 2 Kokosboller!


Disse skal jeg ta med sammen en flaske vin til gode venner som inviterer på søndagsmiddag. Første gangen jeg så Den lille Kokosbollefabrikken på Sagene tenkte jeg at den bedriften aldri kom til å fungere.. Men der tok jeg feil! Nå har de flere filialer og de har flyttet produksjonen til en stor hall i Moss der de lager 1600 kokosboller i timen, ble jeg fortalt i dag av en hyggelig kokosbolle-ansatt. De inneholder ikke mye kalorier heller (åtte kokosboller inneholder like mange kalorier som et wienrbrød reklamerer de med...)- klart rent sunne kan de vel ikke akkurat kalles.. vi snakker jo sjokolade, sukker og annet deilig innhold. -Men etter en time overentusiastisk Zumba er det velfortjent å kose seg?- På tross at disse er en liten vertinne- presang kan det jo hende at jeg får en liten smak selv også..

Se mer på:

http://www.kokosbollen.no/
Blogglisten