Morgenstund på Lilleborg

Morgenstund har gull i munn...


Min kjære palmeøy.. Nomi og jeg knipser bilder sammen, og plutselig oppdager vi ting rundt oss på nytt. Denne tingen er jo ikke så fantastsik egentlig, men når Nomi kikker inn og sier- Åååå Mamma se, snø i treet! blir den finere enn noensinne..


Slike har plantet utenfor døren vår.. venter i stor spenning på om de snart kommer opp i lyset


 

Denne kakeboksen er en favoritt. Nå er den kjøkkenets "kontor" og rommer alt ifra penner og binders samt litt perler og rot som hører hjemme i et kontor..
Den grønne tekannen er et loppisfunn fra et marked i Arvika og jeg fikk tak i et komplett service til min stor glede.



MonkeyBiz dukkene våre som jeg kjøpte i Cape-Town da jeg besøkte produsentene for noen år siden. se:http://www.monkeybiz.co.za/


Denne fyren fant jeg på loppis da jeg var liten, den kan jo med første øyekast se ut som en afrikansk fallos, men det er ikke det. Han folder bare sine hender, så da ble den jo bare veldi god og søt.. Bak står en gammel tegning jeg laget av en rød korall.


Kjell Magnus sparte på fotballkort og Elviskort da han var ung, men innimellom i samlingen fant vi disse fine kortene av Frank Sinatra og Shirly Mac Klain og Doris Day!



Dette lille sølvskrinet fikk jeg for litt siden i gave. Oppi lå det to brosjer av emalje og elfenben!


Blogglisten