Ustillingsåpning fredag 11. juni

Erkjennelsen av Munch i meg

fredag 11. juni- søndag 1. august

Unni Askeland, Marianne Darlèn Solhaugstrand, Mia Gjerdrum Helgesen og jeg stiller ut våre Munch-relaterte arbeider fredag 11. juni i Åsgårdstrand Galleri.

Bildene er nå montert og har funnet sin plass i Kiøsterudgården i Åsgårdstrand Galleri. Det er alltid rart å forflytte arbeidene ut av "redet".. Her er noen snap-shots fra monteringen og en sneak peak på nye malerier..
Gleder meg til å se venner, familie og folk fra alle kanter- da skal jeg feire etter mye jobbing i det siste!






Min kjære mann







pappa gir en hjelpende hånd i monteringsarbeidet..







Detalj av I skogen


Detalj av Underlig strand








Detalj av Underlig strand


Nattkikkertens Univers



Detalj av Kysset





Detalj av Sommernatten



Alle de nye malerien vil bli lagt ut på www.galleri-groholter.com i neste uke!





-Ja, jeg smiler her.. må ta med et høydepunkt for mitt halvgamle liv.. Det å få sitte i Munchs seng, i hans gule hytte i Åsgårdstrand var rart og nesten vemodig. Men mest av alt GØY!Bildet er tatt av Anne Vesaas i forbindelse med en reportasje om utstillingen som er å se i siste utgave av magasinet KUNST. Vi fikk tillatesle til å "invadere" Munchs hus en formiddag og vi hadde en fin, minnerik opplevelse..





Blogglisten