Ny utstilling i Tønsberg 5. oktober



Tønsberg er byen jeg vokste opp i til jeg var 16,5 år, da flyttet jeg for meg selv og ble kunststudent i Oslo. Det var på kunstfaglinje på Slottfjellskolen tidlig på 90-tallet at grunnlaget ble satt for resten av yrkesvalget, og her jeg drømte store drømmer om å leve et liv som billedkunstner når jeg ble stor! Nå mener jeg imidlertid ikke at jeg lever noe drømme-liv, men kunstner har jeg ihvertfall blitt, og det er jeg veldig fornøyd med! Det er alltid spesielt å stille ut på "hjemmebane" selv om det er tjue år siden jeg bodde der. Dette vil for alltid være min barndoms by, full av minner og opplevelser som har formet meg til den jeg er i dag.
Denne utstillingen har jeg gledet meg veldig til og det har vært en god arbeidsprosess frem til målet. Denne uken reiser jeg for å montere og møte presse, gleder meg!
Ti nye malerier, tre nye litografier og et nytt kobberstikk skal opp på veggen hos Kjell Strand i Galleri KS. Jeg håper å se noen gamle kjente Tønsbergensere eller Nøtterøyere, det ville gledet med stort! Alle er hjertelig velkommen! 
Blogglisten