Oslo Open 26-27 april. kl 12-18 begge dager. Velkommen!

Lørdag og søndag 26-27. april åpner jeg igjen dørene i forbindelse med Oslo Open, i fjor var jeg med i en guidet rute og det var mange besøkende, i år er det andre atelierer som er med på guideprogrammet, men jeg inviterer alle som er ute på egen hånd til en hyggelig prat denne helgen!
Jeg har fått meg nytt atelier på samme adresse som i fjor, i nabohuset, opp en trapp i Sandakerveien 52.
se kart på:http://osloopen.no/kunstnere/625

Jeg lager en liten jubileums utstilling i år, det er 20 år siden jeg begynte på Strykejernet Kunstskole og 10 år siden jeg tok Hovedfag/Master på (SHKS) Kunsthøyskolen i Oslo! Dette feirer jeg med blant annet et jubileumslitografi som kun finnes i begrenset opplag, og med 40 stk. kunstplakater (som er ment som et slags forlenget visittkort fra meg).
Det er kun ti stk av de fire ulike motivene, som jeg sleger til jubileums-priser, noen er med og noen uten ramme!
Dette pluss annet jeg jobber med kommer til å bli del av Oslo Open-utstillingen min, det blir et utvalg av freestyle-tegninger, maleri, litografi, kobberstikk, linosnitt, prøvetrykk etc.

Velkommen store og små kunstsamlere, gallerister, samlere eller turgåere som vil til vakre Torshov ved Akerselva denne helgen.



"Landskap i deg" 426mm x 601mm begrenset opl 10 stk.

"Min tur" 426mm x 601mm opl 10 stk.

 "Mylder" 601mm x 847mm opl 10 stk.

 "Svevet" 601mm x 847mm opl 10 stk.