Jubileumslitografiet er ferdig! "CIRCLE"

"CIRCLE" 90 x 62 cm, tre fargers litografi, tegnet på frihånd med pennesplitt og blekk. Begrenset opplag.

Jeg har laget et jubileumslitografi i anledning at det er ti år siden jeg tok Master på SHKS Kunsthøyskolen i Oslo. Samtidig er det tjue år siden jeg gikk ut av tegning, form og farge i Tønsberg og flyttet til Oslo for å studere kunst på Strykejernet Kunstskole! Dette er nesten vemodig og fint å tenke på, hele livet har jeg drevet med bare dette; skapt og laget, sydd, designet smykker, vesker, interiør og selvfølgelig hele tiden dyrket alt som har med KUNST å gjøre. Det er dette som er kjernen i meg, jeg kan ikke noe annet...
Jeg jobber med ti ulike utstillingsprosjekter for i år, tre separatutstillinger og en stor samarbeidsutstilling- alt er del av min jobb og jeg elsker alle sidene av det! Jeg deler og holder på, det er en måte å kommunisere på, som jeg får enormt mye ut av, fordi det gir gjenklang fra dere!
TUSEN TAKK til alle som følger med på reisen! LOVE