Reklamekampanje, metro-nettet i Oslo. Muktamagic av Clear Channel!

Det nærmer seg med stormskritt den store utstillingen min "Come Fly With Me" på Fineart!
Det er utrolig mye jobb som ligger bak, det er ikke "bare" å male alle bildene!! Det er en enorm produksjonsjobb bak i kulissene og det er det jeg jobber med utover hver natt...

Da er det fantastisk spennende å få gull-deal med norges største aktør innen utendørsreklame,selveste teamet til Toivo i Clear Channel! Fra i morgen vil denne promo-filmen kjøres på hele metro-nettet i Oslo! Jeg er så spent på å se det ute i byen og gleder meg vilt til å stå på metroen og se bildene mine... FLY forbi!...Come Fly With Me!!
se den på:

https://vimeo.com/66596726
 
Clear Channel Norway AS er Norges største aktør innen utendørsreklame. Clear Channel er en riksdekkende kanal med over 30 000 reklameflater fordelt i hele Norge. Selskapet har bymøbelavtaler med 25 norske byer, reklamerettighetene på Oslo Lufthavn og på landets største kjøpesentre.
Clear Channel Outdoor er verdens største aktør innen utendørsreklame, med over 1 million reklameflater i 44 land. I USA betjener selskapet over 200.000 reklameflater og er representert i alle definerte "Top 50" markedsområdene. Clear Channel Outdoor betjener også reklame på flyplass, jernbaner, taxi og kjøpesentra verden over. Adshel er Clear Channels internasjonale firma for bymøbler som betjener over 3500 byer. Mer informasjon finner du på www.clearchanneloutdoor.com




Blogglisten